new chapter.............

hari- hari yang kian berlalu...........
aku lalui dengan sabar..........
aku tempuhi satu persatu...........
cabaran yang dibentangkan.............
aku menghalusi diriku...........
agar aku dapat kesenangan...........
menerima keadaan ku............
ketika ini.............

mencari impian..............
yang diingini...............
mencari cinta..........
yang sejati.................
mencari wanita...........
untuk diri ini............

aku akhirnya berjumpa............
dengan si dia............
silu-silu jadinya.............
akhirnya bertentangan mata...........
dalam hati ku berkata...........
adakah dia untuk ku sahaja..........
atau aku hanya..........
menepuk sebelah tangan sahaja.............

akhirnya aku faham........
aku sudah mendapat sesuatu yang berharga........
aku bersyukur..........
kerana si dia berada di depan mata..........
dengan melafazkan ayat- ayat cinta...........
kepada diriku jua................

aku cinta kamu.........
kamu cinta aku............
aku sayang kamu......
kamu sayang aku............
aku akan berada disamping mu............
selagi takdir mengizinkan.........
aku akan memastikan.............
dirimu tidak akan terguris........
kerana hatiku hanya untuk kamu sahaja...........

SEKIAN..............(^,^)

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages