dari sang pujangga..........

kepada si dia........
aku bukan seorang insan yang sempurna.......
aku hanyalah hamba-Nya yang hina.......
aku cuma mahu melihat senyuman dari mu.......
buat kali terakhir.......
kerana aku tahu.........
mungkin bait- bait pertemuan kita akan berakhir.........
aku mungkin mementingkan diri..........
tetapi untuk memastikan masa depan ku........
dan juga untuk memastikan kehidupan mu kelak........
aku cuma ingin bersamamu.......
walaupun untuk seketika.........
tidak kisah dalam bentuk apa pun pertemuan kita........
asalkan aku dapat melihat mu tersenyum di depan mu........
kerana senyuman mu merupakan cahaya bagi ku......
suara mu membangkitkan semangat ku........
untuk bergerak ke hadapan.......
mata mu yang redup membantu ku melihat kehidupan ku.........
aku tahu aku tidak sebijak mereka yang diluar sana.......
tapi oleh kerana kamu........
semangat ku membuak- buak untuk mencarinya.........
aku harapkan kamu faham.....
selama ini hanya kamu yang aku mahui........
kerana hatiku telah terdetik pabila melihat mu............
SEKIAN DARIKU UNTUK MU............................................................

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages