hari yang ceria.......

hari ini merupakan hari yang ceria bagiku........
walaupun ku keseorangan.......
tetapi aku tetap bahagia...........
kerana daku tahu bahawa...........
dia masih mengambil berat tentang aku........
serta hambanya di alam ini............
aku tak mahu lagi bersedih.........
yang sudah biarkan ia berlalu..........
yang bakal berlaku tidak kita tahu.........
yang sedang berlaku dihadap semahu-mahu..........
thats what we call as the past, future & the present.........
jadi aku mahu maju kehadapan.......
aku tak mahu lagi mundur........
tetapi setiap langkah ke depan........
sekali- sekala harus juga menoleh kebelakang............
kerana dibelakang harus dijadikan pedoman untuk maju........
maju ke masa depan yang tidak kita ketahui.........
tapi akan ku pastikan masa hadapan ku akan cerah..........
kerana sokongan dari mereka yang masih menyayangiku...........
merupakan pembakar semangat ku...........
untuk berjaya dalam kehidupanku...........

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages