kepada mereka yang mengenali ku...............

assalamualaikum.........
di sini........
aku nak meminta maaf kepada semua orang........
jika ada tersalah/tersasul bahasa/ mmbuat kamu semua terasa yang amat............
aku hanya nak menyampaikan berita ini..........
mungkin kita akan bertemu lagi.........
atau mungkin tidak...........
tetapi itu semua terserah kepada takdir.............
kerana aku percaya takdir akan menemukan kita semula................
tidak tahu akan di mana, bila dan sebagainya...........
aku tahu......
aku banyak melakukan kesalahan kepada kamu semua............
aku hanya mampu melafazkan kata- kata.......
tetapi tidak berani bersemuka.......
kerana aku tiada keberanian untuk bertemu kamu semua.............
mungkin ya aku ini penakut..........
tetapi penakut ku bukan kerana aku takut dengan kamu.............
tetapi takut dengan yang satu...........
kerana dia maha pencipta segala- gala.............
walaubagaimanapun..........
aku ingin mengatakan maaf dan terima kasih kepada kamu semua.........
kerana berada di sebelah ku.........
memberikan aku tawa dalam keriangan...........
memberikan aku sokongan dalam kesedihan........
memberikan aku nafas dalam kehidupan.......
memberikan aku kepastian dalam perjalanan...........
memberikan aku perasaan dalam kerohanian...........
walaubagaimanapun......
ini bukan utusan nukilan ku yang terakhir........
mungkin inilah satu- satunya cara untuk berhubung dengan kamu.......
walaupun tidak tersampai suaraku...........
tetapi isi hatiku mungkin akan didengari oleh kamu.........
sekian dari ku...........
insan yang biasa....................
wassalam......................................................................................

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages