TAS : The Alternate Soul band

orait kat sini aku nak share sikit editing aku sebab dah tak tau nak buat entry ape kali ni hehe...
ok anyway aku nak memperkenalkan band member aku...
seperti gambar di atas dan di bawah(dh macam cikgu pulak)...
inilah band member aku TAS:The Alternate Soul Band...
dianggotai oleh:
Mars (Rythm)
Apid (Lead)
Capiq (Drum)
Lan (Bass)

oleh sebab kebosanan telah melanda...
aku pon mengedit gambar diorang and memodifiedkannye...
nak dijadikan album cover(kononnye hehe..)
ok actually diorang ni baru lagi...
but i can be sure lagu diorang best...
walaupun aku sekarang dah terpaksa mengurangkan aktivit muzik aku...
so aku nak pastikan legasi diorang tak hilang...
sayang oo bakat semula jadi jangan diibuang beb XD...

oraitt itu jela ok guys Chiaoo XO....

kat bawah ni ade Sneak Peak vid lagu dey all...
enjoy guys :)




No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages