MY CONCLUSION XD


sometimes something is better to be share with others...betul x :)
so hari ini bersamaan tarikh ini aku telah mendapat konklusi...
yang aku dicari- cari selama ni...
setelah aku study and bertawakal...
akhirnya aku mendapat satu kata hati yang paling kuat...
iaitu aku telah menetapkan...

aku akan berkahwin bila tiba masanya :)

aku rasa kuat dengan pendirian aku kali ini...
for sure bercinta after kahwin is better 100% betul...
anyhow buat mase ni aku nak abiskan belajar aku...
and then aku akan kahwin...
just harap si dia dapat menerima pendirian aku :)


to my dearest...

maafkan i sebab mengelakkan cinta itu berlaku...
harap you mampu bersabar untuk sementara waktu...
insyaallah...
jika ada jodoh...
kita akan bertemu...
dan kita kan bersatu...
insyaallah....



dan...
jika tibanya saat itu...
aku akan mencintaimu...
sehingga ke akhirnya :)
wassalam..

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages