NONSENSE

oraitt tak de kene mengene pun ngan tajuk...
heheh...
semalam aku rase macam nak demam tahap tuut...
hilang mood semalam nak online...
bukan takat online tengok tv pun tak de mood...
last2 aku masuk bilik berselibung terus cube tido...

entah ape kes aku leh pulak termimpi die...
maun tak aku tersentak time tido...
terus tak jadi tido...
keluarla aku dari bilik tu(tersengih sorang2 time tu)...

lepas tu terus la aku tak tido sampai ke maghrib...
cube bayangkan time kepale tengah blur...
sakit kepale tak payah cakap la kan...
mak aku suruh makan...
dapat sikit je selera takde...

so aku amek keputusan...
duduk dalam bilik biar ok dulu...
dah la time tu tengah sejuk...
mengigil oo...
dah lepas maghrib...
aku tak tahan aku selambe je tarik selimut 2 lapis...
haa konferm tido...
(berkeruh beb cakap mak aku)
huu seronok beb...
best zileeez...
terus segar badan aku balik hehhe...
cukup 12 jam aku tido...
woot woot hehhe...

orait geng chiao dulu XD

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages