sedih.......

astaghfirullahhal'azim.............
kenapa malam ini aku dilanda kesedihan..........
adakah kerana kesilapan aku.........
atau kerana kesakitan yang aku alami...........
atau kerana aku sedar akan khilaf ku.........

ya allah..........
kau berikan aku petunjuk...............
supaya aku tidak sesat dalam keadaan ku ini...........
inilah pertama kali nya air mata ku jatuh bercucuran.............
inilah kali pertama aku berada dalam kehibaan yang teramat.........

keadaan yang amat kusam di dalam diriku.........
aku terasa teramat sedih...........
walaubagaimanapun............
kan ku terima kesedihan ini dengan hati yang terbuka...........
mungkin ada hikmah disebalik kesedihan ini..............

(!_!)

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages