kegembiraan...........

tak ku sangka- sangka.......
berjaya juga aku meraih keputusan yang bagus.............
tetapi ia tidak akan berakhir di sini............
aku akan cuba mengekalkan prestasi ini.........
kerana aku tahu.......
manakan kejayaan tersebut tanpa usaha.............

tambahan pula..........
aku rasa si dia..............
sudah mula bermain dengan ku............
hari demi hari.............
hubungan kami kian akrab semula..........
ini membuatkan berada dalam kebahagiaan..........

terima kasih ya allah.........
kerana berikan aku kegembiraan ini........
aku bersyukur kepada mu..........
dan aku akan cuba pertahankan pemberian mu ini............
dan aku akan tempuh dugaan dari mu.........
dengan penuh sabar dan tabah............

terima kasih sekali lagi..........
(^,^)

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages