menangis lagi..........

kesedihan ini melanda lagi...............
aku masih terkedu.............
disebabkannya.............
aku masih lagi sempit............

kenapalah perkara lama...............
mahu diungkitkan lagi..............
benci aku jadinya.............
disebabkan kamu.............
aku sudah hilang arah.................

aku sudah tidak tahan...........
biarlah aku pergi membawa diri...........
kerana aku masih tidak tahu..........
apa yang aku harus lakukan.................

sudah kutinggalkan hidupmu............
tetapi kau masih mencariku..........
sudah kau buang aku..............
kini kau mencari ku kembali..............
aku tidak mahu dilabelkan sebagai hipokrit.............

kerana kamu..............
aku masih begini...............
kenapa tiba- tiba kau kembali..................
sesudah ku tenang kau kembali mengusik ku.............
adakah aku ini umpama permainan bagimu...........
CUKUP DAN CUKUP!!!!!!!!!!!!!!
aku tak mahunya lagi.............

SEKIAN................

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages