maaf

ampun dan maafku.............
kepadamu duhai permataku............
aku harap kamu tahu.........
aku bukan milikmu..............
aku tak mahu...........
kamu berduka keranaku...........
salah ku kerana khilafku..........
salahku kerana diriku..............
aku tak mampu untuk membahagiakan dirimu...........
kerana aku sudah hilang haluanku...........
aku umpama buku...........
yang dipenuhi coretanmu...............
kerana kamu melengkapi diriku.............
kamu berada disitu...........
pabila aku terkedu..........
maafkan aku............
aku hanya insan yang malu..............
kerana aku tidak ada apa- apa...........
kerana aku bukan siapa- siapa.............
aku bukan orang berada..........
aku cuma orang biasa............
aku cuma insan yang hina...............
aku tak mahu kau berduka..................
janganlah engkau kecewa............
kerana aku si pujangga biasa..............
aku meluahkan ini kepadamu.................
kerana aku mahu kau tahu..............
aku masih berada disitu...............
masih lagi disitu..................

SEKIAN DARIKU BUAT MU...................

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pages