assalamualaikum.........
di sini........
aku nak meminta maaf kepada semua orang........
jika ada tersalah/tersasul bahasa/ mmbuat kamu semua terasa yang amat............
aku hanya nak menyampaikan berita ini..........
mungkin kita akan bertemu lagi.........
atau mungkin tidak...........
tetapi itu semua terserah kepada takdir.............
kerana aku percaya takdir akan menemukan kita semula................
tidak tahu akan di mana, bila dan sebagainya...........
aku tahu......
aku banyak melakukan kesalahan kepada kamu semua............
aku hanya mampu melafazkan kata- kata.......
tetapi tidak berani bersemuka.......
kerana aku tiada keberanian untuk bertemu kamu semua.............
mungkin ya aku ini penakut..........
tetapi penakut ku bukan kerana aku takut dengan kamu.............
tetapi takut dengan yang satu...........
kerana dia maha pencipta segala- gala.............
walaubagaimanapun..........
aku ingin mengatakan maaf dan terima kasih kepada kamu semua.........
kerana berada di sebelah ku.........
memberikan aku tawa dalam keriangan...........
memberikan aku sokongan dalam kesedihan........
memberikan aku nafas dalam kehidupan.......
memberikan aku kepastian dalam perjalanan...........
memberikan aku perasaan dalam kerohanian...........
walaubagaimanapun......
ini bukan utusan nukilan ku yang terakhir........
mungkin inilah satu- satunya cara untuk berhubung dengan kamu.......
walaupun tidak tersampai suaraku...........
tetapi isi hatiku mungkin akan didengari oleh kamu.........
sekian dari ku...........
insan yang biasa....................
wassalam......................................................................................
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
ok... today aku dah pun meluahkan perasaan aku kat someone tu... tapi dia tolak... nak kate tak sedih tu tipula... tapi aku dapat...
-
mtor aku dh sehattt...........yeaahhhhhhh
-
ok hri nih adelah hri prtme aq utk aq full week blogging...... so 1st stop ari nih adlh seremban..... tpt jam 7.30 mlm aq akn naek ke KLIA...
-
aduuhh....... xsngke plak bnde nih leh jdi....... bru ingt nak bwk naek seremban kete tu...... last2 kne hold msuk bngkel..... tpat jam ...
-
today is not a great day for me... ok di pendekkan cerita... ari ni aku disekolahkan oleh big boss aku (me father)... macam2 die ca...
-
termnung mernung mse dpan kot......:P aq xtau npe..... smnjk 2 mnjk ni aq bnyk plak brpikir..... haaaiiihhh........ xtau r....... ke...
-
kbanggan apabila kuar kedai...... akhirnya... wira sdah 80% siap.... biarpun mmblnjkan hmpir 1K... aq ckup puas.... but still jauh lg pr...
-
i'm in frust mode... arini aku rase amatla fake... aku menyatakan hasrat hati tanpe berfikir panjang... lepas tu rase menyesal yan...
-
salam semue... waaa lamenye tak dapat update blog... actually this pass 2 weeks & a week after this memang memenatkan... on 11 mar...
-
Drifting Techniques, Theory: A tyre grips the road up to a maximum point of adhesion, when this point is exceeded the tyre will start to ...
No comments:
Post a Comment