hari ini merupakan hari yang ceria bagiku........
walaupun ku keseorangan.......
tetapi aku tetap bahagia...........
kerana daku tahu bahawa...........
dia masih mengambil berat tentang aku........
serta hambanya di alam ini............
aku tak mahu lagi bersedih.........
yang sudah biarkan ia berlalu..........
yang bakal berlaku tidak kita tahu.........
yang sedang berlaku dihadap semahu-mahu..........
thats what we call as the past, future & the present.........
jadi aku mahu maju kehadapan.......
aku tak mahu lagi mundur........
tetapi setiap langkah ke depan........
sekali- sekala harus juga menoleh kebelakang............
kerana dibelakang harus dijadikan pedoman untuk maju........
maju ke masa depan yang tidak kita ketahui.........
tapi akan ku pastikan masa hadapan ku akan cerah..........
kerana sokongan dari mereka yang masih menyayangiku...........
merupakan pembakar semangat ku...........
untuk berjaya dalam kehidupanku...........
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
ok... today aku dah pun meluahkan perasaan aku kat someone tu... tapi dia tolak... nak kate tak sedih tu tipula... tapi aku dapat...
-
mtor aku dh sehattt...........yeaahhhhhhh
-
ok hri nih adelah hri prtme aq utk aq full week blogging...... so 1st stop ari nih adlh seremban..... tpt jam 7.30 mlm aq akn naek ke KLIA...
-
aduuhh....... xsngke plak bnde nih leh jdi....... bru ingt nak bwk naek seremban kete tu...... last2 kne hold msuk bngkel..... tpat jam ...
-
today is not a great day for me... ok di pendekkan cerita... ari ni aku disekolahkan oleh big boss aku (me father)... macam2 die ca...
-
termnung mernung mse dpan kot......:P aq xtau npe..... smnjk 2 mnjk ni aq bnyk plak brpikir..... haaaiiihhh........ xtau r....... ke...
-
kbanggan apabila kuar kedai...... akhirnya... wira sdah 80% siap.... biarpun mmblnjkan hmpir 1K... aq ckup puas.... but still jauh lg pr...
-
i'm in frust mode... arini aku rase amatla fake... aku menyatakan hasrat hati tanpe berfikir panjang... lepas tu rase menyesal yan...
-
salam semue... waaa lamenye tak dapat update blog... actually this pass 2 weeks & a week after this memang memenatkan... on 11 mar...
-
Drifting Techniques, Theory: A tyre grips the road up to a maximum point of adhesion, when this point is exceeded the tyre will start to ...
No comments:
Post a Comment