mlm aritu mse aq convoy ngan die......
mmg best.....
xsgke plak mlm tu rmai gak brader2 biker trun......
trkjut aq ble ade sorng hmbe allah ni join skaki.......
mle2 aq xamek port sngt......
tp bile smpai ER putih tu........
aq jd nglbah.......
mau xnglbhnye........
aduh skali EX aq la plak.......
mmpuih den...........
ahahhaa.............
last2 aq branikn dri aq....
borak pnye borak dh trkantoi.......
die skng dh brtunang.......alhamdulillah......
aq happy utk die..........
tp yg bestnye laki die pown rpe2 nye korum2 aq gak........
mle2 kmpul rrmai kat dtrn.......
plan nk rider br 2 je........
last2 convoy brmai2 mlm uh.......
ehehhe.......
conferm r enjoy giler.......
tp motor aq stil xmmpu nk mndingi CC diorng.......
aq tkt 250 je yg laen2 500++....
giler r ats highway........
msing2 brntap..... aq ngan corum aq trpkse maintain 1-4,1-5....
tp itu pown dh kire puas.....
anyway aq enjoy beb....
Bukit Putus tgh mlm tu.....
then smpai morning pusing2 area........
gamble + enjoy beb........
puassss........ahhahaha
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
ok... today aku dah pun meluahkan perasaan aku kat someone tu... tapi dia tolak... nak kate tak sedih tu tipula... tapi aku dapat...
-
mtor aku dh sehattt...........yeaahhhhhhh
-
ok hri nih adelah hri prtme aq utk aq full week blogging...... so 1st stop ari nih adlh seremban..... tpt jam 7.30 mlm aq akn naek ke KLIA...
-
today is not a great day for me... ok di pendekkan cerita... ari ni aku disekolahkan oleh big boss aku (me father)... macam2 die ca...
-
aduuhh....... xsngke plak bnde nih leh jdi....... bru ingt nak bwk naek seremban kete tu...... last2 kne hold msuk bngkel..... tpat jam ...
-
termnung mernung mse dpan kot......:P aq xtau npe..... smnjk 2 mnjk ni aq bnyk plak brpikir..... haaaiiihhh........ xtau r....... ke...
-
Drifting Techniques, Theory: A tyre grips the road up to a maximum point of adhesion, when this point is exceeded the tyre will start to ...
-
i'm in frust mode... arini aku rase amatla fake... aku menyatakan hasrat hati tanpe berfikir panjang... lepas tu rase menyesal yan...
-
kbanggan apabila kuar kedai...... akhirnya... wira sdah 80% siap.... biarpun mmblnjkan hmpir 1K... aq ckup puas.... but still jauh lg pr...
-
hiba rasa dalam hati ni sekejap, bila aku membaca puisi oleh Tun Dr. Mahathir yang bertajuk perjuangan yang belum selesai. Dapat kah kita me...
No comments:
Post a Comment